torsdag 5 september 2013

Längtar efter att resa igen.

Om tre månader är det dags att åka på en kombinerad bröllops/30-års/1-års-resa. Ska bli så härligt att komma iväg hemifrån och ha två hela veckor tillsammans med bara lilla familjen. Det behöver vi. Och visst måste man även fira att vi då klarat av föräldraskapet i ett helt år? 

Hotellet visade sig vara ett riktigt lyxhotell med 5 stjärnor. Och som vanligt upptäckte jag nya saker efter jag bokat resan. I detta fall att män måste bära långbyxor i restaurangen. Tur att min man ÄLSKAR sådana saker. Han kommer troligen komma i långbyxor och bar överkropp. Bara för att. 

Men det ska bli skönt och något riktigt härligt att se fram emot. Denna gång har vi allihopa giltiga pass så akutpass på Sturup (när avresa är från Köpenhamn) ska vi nog kunna undvika denna gång. 

Några bilder från hotellet, kommer från ving.se.




Min man avskyr att titta på bilder på resmålet innan han åker dit. "Då har man ju inget att upptäcka när man väl kommer dit?!" Det är ju halva nöjet, eller?

Jag kan bara konstatera att det är skillnad mellan män och kvinnor. Iallafall mellan mig och min man. 

// Magda

1 kommentar:

Linda sa...

Ojojoj det där ser riktigt gott ut! Haha "långbyxor och bar överkropp" - heja Charlie!