torsdag 17 oktober 2013

Shopping.

Att handla med en liten är inte det roligaste. Att handla i en matvaruaffär går bra, det tycker hon är roligt och spännande... (Det en annan tycker är maximalt uttråkande). Att handla kläder däremot undviker jag i det längsta. Då finns det inga kundvagnar att åka i och sitta i vagnen "inomhus" är pest. 

Insåg igår att jag inte handlat några kläder till Elsa "på riktigt" sen hon föddes. Frågar ni "han-jag-inte-får-nämna-vid-namn-på-denna-blogg" skulle han säga att jag inte gjort annat. Men det blir mest sådant nödvändigt ont och inget man kan mixa och matcha med. 

Och med en stundande utlandsresa behövs lite nytt som inte nödvändigtvis passar till vårt kalla klimat. 

Hittade massor på babyshop.com och blev riktigt nöjd. Och inte behövde jag utsätta mig för fysisk shopping heller. Perfekt! Nu väntar jag med spänning på paketet och håller tummarna att allt är lite stort så hon kan växa i det. Allt annat ska jag tvinga mig själv att skicka tillbaka! 




// Magda

1 kommentar:

Unknown sa...

Så söta kläder! Kram mamma